Inloggen

Op dit moment is het niet meer mogelijk om een nieuw account aan te maken en in te schrijven voor het komende programma van Ik eet het beter. Als u al een account heeft, kunt u hieronder inloggen.

Inloggen Ik eet het beter



Vragen over registreren en aanmelden.

Ik heb geen activatiemail ontvangen. Wat nu?

De activatiemail kan in uw SPAM-map terechtkomen. Ook kan het gebeuren dat uw e-mailprovider de mail blokkeert. Dit gebeurt met name bij gratis mailprogramma's, zoals Hotmail. Indien u een mail stuurt naar ikeethetbeter@zwijsen.nl, dan zullen wij uw account handmatig activeren. Vermeld in uw mail in ieder geval het e-mailadres waarmee u een account heeft aangemaakt!

Ik wil een account aanmaken, maar mijn e-mailadres is al in gebruik. Wat nu?

In dat geval heeft uzelf of iemand anders al een account aangemaakt met hetzelfde e-mailadres. Als u het niet zelf bent geweest, moet u een ander e-mailadres gebruiken bij uw aanmelding. Indien u wel al eerder een account had aangemaakt, kunt u gewoon inloggen en hoeft u geen account meer aan te maken. Via "Wachtwoord vergeten" kunt u eventueel een nieuw wachtwoord instellen.

Ik krijg de melding dat mijn account geblokkeerd is. Wat nu?

Waarschijnlijk is uw account niet geactiveerd. Indien u een mail stuurt naar ikeethetbeter@zwijsen.nl, dan zullen wij uw account handmatig activeren. Vermeld in uw mail in ieder geval het e-mailadres waarmee u een account heeft aangemaakt!